Το όφελος για την υγεία σας

Επιστημονικά αποδεδειγμένο  
Σύμφωνα με επιστημονικές δοκιμές που διενεργήθηκαν από τα φημισμένα πανεπιστήμια Giessen και Koblenz/Landau στη Γερμανία, επιβεβαιώνονται τα οφέλη του μαγειρέματος στον ατμό σε σύγκριση με άλλες μεθόδους μαγειρέματος. Το μαγείρεμα στον ατμό αυξάνει αποδεδειγμένα την ποσότητα θρεπτικών συστατικών στο φαγητό σας.  
Περισσότερες βιταμίνες, καθημερινά 
Η βιταμίνη C συμβάλλει στις πιο σημαντικές λειτουργίες από οποιαδήποτε άλλη βιταμίνη – μεταξύ άλλων, διατηρεί τη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Όταν μαγειρεύετε λαχανικά στον φούρνο ατμού της Miele, ένα μεγάλο μέρος των βιταμινών διατηρείται – σε σύγκριση με την παραδοσιακή μέθοδο βρασίματος σε νερό, οι πιπεριές περιέχουν 25% περισσσότερη βιταμίνη C όταν μαγειρεύονται στον φούρνο ατμού, και το μπρόκολο 50% περισσότερο.
Το φαγ. σε ατμό είναι τόσο υγιεινό όσο και το ωμό  
Η κατανάλωση ωμών φρούτων και λαχανικών μεγιστοποιεί την ποσότητα των βιταμινών και των μετάλλων που προσλαμβάνουμε από αυτά. Με τον φούρνο ατμού της Miele το φαγητό που μαγειρεύεται εξακολουθεί να διατηρεί τα θρεπτικά του συστατικά – οι πιπεριές που έχουν μαγειρευτεί στον ατμό περιέχουν την ίδια ποσότητα θρεπτικών συστατικών με τις ωμές πιπεριές. Συγκριτικά, οι βρασμένες πιπεριές έχουν περίπου 45% λιγότερα θρεπτικά συστατικά από τις ωμές πιπεριές.  
Εκπληκτικό σε 4 επίπεδα 
Εμφάνιση, γεύση, άρωμα και υφή: τέσσερα κριτήρια που προσδιορίζουν την ποιότητα της απόλαυσης για κάθε είδος φαγητού. Αυτά τα κριτήρια εξετάστηκαν σε εργαστηριακές δοκιμές σύμφωνα με ένα επιστημονικό σύστημα βαθμολόγησης και τα αποτελέσματα ήταν τα εξής: το μαγείρεμα σε φούρνο ατμού αποτελεί τη νοστιμότερη και την πιο υγιεινή μέθοδο μαγειρέματος, ανεξάρτητα αν τα τρόφιμα έιναι φρέσκα ή παγωμένα. Το ψάρι που μαγειρεύεται σε ατμό διατηρεί την υφή, την εμφάνιση και τη χαρακτηριστική γεύση του – ένα ξεκάθαρο πλεονέκτημα των φούρνων ατμού.  
Αριθμοί ως παραδείγματα που δείχνουν τα οφέλη του προϊόντος