Καταναλώστε μούρα!

Christian Jung/Adobe Stock

Καταναλώστε μούρα!

Είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες. Οι πολυάριθμες δευτεροταγείς φυτοχημικές ουσίες ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα, μειώνουν τη χοληστερόλη, εμποδίζουν τις φλεγμονές και καταπολεμούν τους ιούς και τα βακτήρια.

Τα σμέουρα περιέχουν μέταλλα όπως σίδηρο, κάλιο, φώσφορο και μαγνήσιο, απαραίτητα για τον σχηματισμό των οστών. Οι φυτικές ίνες και η πηκτίνη που υπάρχουν επίσης σε πληθώρα στα βατόμουρα, συμβάλλουν στη ρύθμιση της πέψης.

Τα μαύρα φραγκοστάφυλα είναι επίσης πλούσια σε μέταλλα: ο σίδηρος, το ασβέστιο και το κάλιο δεν ενδυναμώνουν μόνο την καρδιά και το κυκλοφορικό σύστημα, αλλά και το ανοσοποιητικό μας σύστημα και ενισχύουν την ανάπτυξη των οστών. Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες C και Ε, μας βοηθούν να συγκεντρωνόμαστε καλύτερα. Επιπλέον, ακριβώς όπως και τα μύρτιλλα, βοηθούν τον οργανισμό να παράγει αίμα.

Τα φραγκοστάφυλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, κάλιο, ασβέστιο, πυρίτιο και μαγνήσιο, που μας χαρίζουν λαμπερά μαλλιά και γερά νύχια. Οι φράουλες, με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και φυλλικό οξύ, αποτελούν ιδανική προσθήκη στη διατροφή των εγκύων και των νεαρών μητέρων. Τέλος, τα κόκκινα και τα μαύρα σταφύλια περιέχουν ιδιαίτερα υψηλό αριθμό αντιοξειδωτικών ουσιών, οι οποίες προλαμβάνουν την αρτηριοσκλήρυνση.

Η υγιεινή διατροφή δεν ήταν ποτέ πιο νόστιμη.